Měsíční párování #2


Autorkou tohto mesačného meme je Vendea, ktorá všetkých zúčastnených, ktorí jej pošlú zoznam kníh na daný mesiac, popáruje do dvojíc a navzájom si musia zo zoznamu vybrať, čo bude ich partner čítať ako prvé.

Z môjho zoznamu na mesiac január mi bola blogerkou Kane vybratá kniha:

Erebos - Hra, ktorá zabíja! od U. Poznanski

Kane mi napísala: Vybírám ti Erebose, protože předpokládám, že k dalším knihám by ses dokopala mnohem rychleji a tahle by zůstala tak nějak zapomenuta. :) 
Absolútne to vystihla 8D Na knihu sa chystám už veľmi dlho, takže som moc rada, že mi ju Kane vybrala. 
Za podstrčenie k prečítaniu tejto knihy krásne ďakujem 8)



Čítali ste ju? Ako sa vám páčila?


Ja som na oplátku pre Kane vybrala knihu Princeta a kapitán. Knihu som si raz vzala z knižnice, ale nakoniec som ju nečítala, takže som veľmi zvedavá na recenziu a názor Kane na túto knihu. Od toho závisí, či jej (ne)dám ešte šancu 8)

P.S.: Taký menší prúser - nestihla som prečítať knihu z prvého párovania 8D Les kostí bude teda veľmi rýchlo na  rade na čítanie a hneď potom Erebos. Hanbím sa, ale fakt som to nestihla dodržať.



E_V_E

Komentáre

  1. Čítala som výnimočne všetky tri zmienené...:D Erebos je úplne geniálny!:) Teda, mne sa páčil, hádam bude aj tebe.:D Les kostí je tiež super & páčila sa mi aj Princeta a kapitán a to veľmi, ale čítala som ju už dávno, takže ruku do ohňa nedávam...:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 8D Ty si mi ale sčítaná 8D
      Ďakujem za názor, takže bod pre Princetu 8)

      Odstrániť
  2. Erebos je opravdu zajímavá a skvělá kniha s úžasným námětem :) určitě se ti bude líbit ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Erebos je naprosto úžasná kniha a je to moje a Kane srdcovka :D takže její výběr byl asi jasný :D
    Jinak Princetu a kapitána jsem taky četla :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 8) Tak to sa k tomu dúfam, čo najrýchlejšie dostanem 8)

      Odstrániť
  4. Jop, Erebos je fajn! :) Je to zase něco jiného:) a také je změna, že to není kniha od nějaké americké autorky:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 8) Áno, tiež si myslím, som na knihu dosť zvedavá 8)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára