I can be anyone... #22


Nechceli by ste prežiť deň v koži niekoho iného???



Štvrtkové meme organizované knižnými blogerkami: Astesia a E_V_E.

Vyber si knižného hrdinu: hlavná postava, vedľajšia postava, pes, mačka, duch, je to na tebe.
Popíš čitateľom, prečo si si hrdinu vybral.
Vyber si 1 jeho životnú situáciu či etapu.
Prevtel sa do hrdinu na 1 deň a napíš, čo by si na jeho mieste v danom okamihu urobil TY!


Môj hrdina - Harry Potter
Prečo? - Harry je stelesnená dobrota a skvelý hrdina 8)
Jeho deň? - V Kameni mudrcov, keď našiel zrkadlo z Erisedu, ktoré mu ukázalo mŕtvych rodičov. Po Dumbledorovej rade nechal zrkadlo tak a už ho nehľadal, pretože: "Lipnúť na snoch a zabúdať žiť sa neoplatí".
Čo by som urobila inak? - Harryho veľmi obdivujem za to, že sa tam už nevrátil. Ja keby som mala možnosť zazrieť znovu tých, ktorých som stratila, neodtrhla by som sa od toho zrkadla nikdy. Nie som taká osobnosť, akého vytvorila J.K.R., to zrkadlo by som dokonca aj ukradla, ak by sa dalo. Asi patrím do Slizolinu 8D




E_V_E



Komentáre

  1. Tak to popravdě nevím, co bych udělala :) A slovenský je to Slizolin? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, fakulta Salazara Slizolina 8) potom máme ešte podľa: Richard Godric Chrabromil, Helena Bystrohlavová, Brunhilda Bifľomorová. Vždy som si to potom plietla v českom dabingu 8D

      Odstrániť
  2. :D Slizlin je moja obľúbená fakulta :D A šéfoval by mi Snape :) A chodila by som s Dracom =)
    ahaa a k zrkadlu :) ja by som sa tiež snažila dostať k nemu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 8D Tak to hej, ako ja mám radšej Chrabromil, ale prijali by ma asi do Slizolinu 8D Mám radšej striebornú ako zlatú, ale radšej červenú ako zelenú 8D klobúk by mal problém 8D

      Odstrániť
  3. Neviem prečo ale ten Zmijozel mi vždy znel haluznejšie - eh ale Slizolin je Slizolin. xD Ale pokiaľ ide o český dabing...Brumbál. A ja: Kto? Až niekde ku koncu filmu mi to vždy docvakne. Inak tiež by som mala nutkanie kradnúť zrkadlá ale vzhľadom na to, že by som bola v Bifľomore. Nevyšlo by to. xD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som čumela ako blbá, keď sa povedalo Mozkomor 8D

      Odstrániť
    2. K tomu som sa našťastie dostala asi iba raz. Český dabing je skrátka taký divný, že to nešlo. Ako nepodarok prírody lenže v oblasti filmu (teraz ma tu niekto zakiluje). Uprednostňujem ten náš dabing. xD

      Odstrániť
    3. Nie všade mi sedí cz dabing, ale už tak som si na neho zvykla, že je mi to vlastne jedno, lebo niekedy ani nemám na výber, pretože film po sk proste nenájdem. Ale najradšej volím cz titulky, originálne hlasy mám totiž najradšej 8) hlavne pri animákoch, keď poznám nejakého herca, ktorý nahovoril postavičku 8P

      Odstrániť
  4. Neviem, neviem. Mne Harry nepríde ako super hrdina. Vždy som mala radšej Snapa, Malfoya a Slizon. :D Ale s tým zdkadlom máš pravdu, nemyslím, že by som sa od neho vedela odtrhnúť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. On je taký dobrácky, všetko zachráni, hrdina 8D Mám ho rada 8)
      Ale Snapeovi sa jednoznačne nevyrovná 8P Vždy som ho mala rada a vždy som dúfala, že nakoniec nebude zlý 8D

      Odstrániť
  5. Já vážně nevím, co bych udělala. Na jednu stranu by mě možná děsilo, že vidím mrtvé lidi, které miluji ale na druhou bych byla šťastná. Nikdy jsem o této části knihy vlastně nepřemýšlela. :D P.S. Dnes nestihnu napsat článek do tohoto meme :( Snad to příště stihnu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V poho, kludne aj cez víkend dodatočne, veď to nevadí, koľkokrát som ja nestihla 8D

      No u mňa je to citlivé téma, takže by som určite urobila to, čo som napísala, bez zaváhania 8)

      Odstrániť
  6. Že ukradla to zrcadlo :D Ale já asi taky... anyway, Harry! O bože, on je ten vůbec nejlepší knižní hrdina ze všech :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 8) jeho osobnosť sa nedá len tak znova vytvoriť, on je jedinečný 8)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára