Goodbye 2012!!! Welcome 2013!!!

Šťastný Nový rok všetkým 8)

Rok 2012 bol pre mňa v osobnom živote veľmi zlý, stalo sa mi pár nepríjemných vecí, ale vždy som zdvihla hlavu hore a nejako to prekonala. Dúfam, že rok 2013 mi prinesie väčšie šťastie.

Čo by som chcela v roku 2013 dosiahnuť?

- Partner - Už veľmi dlho som sama a aj keď je to väčšinou úžasne slobodné, keď vidím kamošku držať za ruku frajera, proste strašne žiarlim 8(   
So, come to me boy!
- Viac čítať - Nie vždy mám čas prečítať to, čo som si naplánovala a ja mám organizáciu veľmi rada, takže ma to vždy nahnevá. Toľko skvelých kníh a tak málo času 8( Na tento rok som sa rozhodla prečítať 100 kníh!
- Porozumieť škole - Neuveriteľne neznášam svoju školu. Hnusia sa mi všetky predmety a nebaví ma tá ekonómia. Preto veľmi potrebujem urobiť všetky skúšky v januári, aby som sa konečne dostala z toho otrasného pocitu, že je to pre mňa veľká zbytočnosť. S ukončeným gymplom sa totiž nikde nezamestnám a aspoň to Bc. fakt potrebujem. Nie som ja sprostá, len lenivá.
- Úspešne viesť svoj knižný blog - Veľmi veľkou oporou mi boli knihy a tento blog je ako moje dieťatko, nechcem ho v žiadnom prípade vidieť umierať a chátrať. A vy, zlatíčka moje blogové, ste mi veľkou oporou a motiváciou, takže vás ani seba nechcem sklamať.


Obrovský pocit šťastia vo mne vyvolalo, že som sa dostala do Top 3 v Bloger 2012 - Ocenenia. Ani neviem, ako vám mám poďakovať za hlasy, akurát asi ešte väčšou aktivitou, recenziami a samozrejme chystám svoju 1. súťaž na moje 21. narodeniny, ktoré sú 1. februára. Bolo by skvelé, keby som vyhrala svoju kategóriu - Zajko roka, kde by som mohla získať spoluprácu s vydavateľstvom Slovart, čo by pre mňa znamenalo minimálne polhodinové plakanie od radosti 8_) Tento blog mám len okolo 8 mesiacov a už ste mi stihli spôsobiť veľké šoky ako je nominácia v zmienenej súťaži a následné hlasovanie za mňa, mnohé nádherné komentáre, ktoré mi tu nechávate a fakt, že si ma 4 skvelé baby - blogerky zaradili do TOP 5 Najobľúbenejších blogov. Je to pre mňa veľká česť a neuveriteľne vám ďakujem za všetko 8_) Ani netuším, čo by som bez tejto našej Slovensko/Česko knižnej blogovej komunity robila, ste úžasní 8)


Veľa úspechov a radosti do nového roka vám praje vaša Evelin!



E_V_E

Komentáre

  1. Tak držím palce při plnění tvých předsevzetí. Toho kluka bych nechala plavat. Kdyby se to nepovedlo, akorát bys byla hodně nešťastná, při nejmenším naštvaná. Něco pro to určitě udělej, ale jinak tomu dej volný průběh. :) Znovu gratuluju k ocenění. A doufám, že tu tento blog bude ještě dlouho. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem 8)
      Tiež dúfam, že sa mi to tu podarí udržať 8)
      s tým chlapcom to je skôr všeobecne, nie že by sa mi páčil kamoškin chalan, bože chráň 8D ale nejaký by sa už hodil 8)

      Odstrániť
  2. Hm, žeby som obvolala svojich nádejných bratrancov? :D
    100 kníh je sto kníh. Ale keby ich bolo 101. Držím palce. Toto ti vyjde, verím v to. Neže sa zastavíš na 99 knihe, to by ma asi..X)
    Nič v zlom, ekonómia je strašný humáč a nikdy nechápem proč to tam ty lidi táhne. Vysvetlíš mi to? Bola to snáď len druhá možnosť?
    NEBUD LENIVA STAČI ŽE JA SOM! Držím palce prekovaj sa :D
    Nemožné aby to tu niekedy zomrelo. Práve naopak, toto tu bude ešte dlhooo (alebo aspoň do doby kým nevydám knihu aby si na ňu napísala recenziu :D)


    A tie ocenenia? Úžasné, dievča! Veľmi to gratulujem, posielam imaginárnu bukrétu, teda tie zviazané ruže a čokoládu. ;D

    Myslím, že oni vedia, že sú úžasní ale budú milo prekvapení. Určite budú ďakovať (a pokiaľ ide o mňa, úžasná je prisilná dávka.. :D).

    Vďaka ti za tento článok. Takéto sa mi čítajú fakt skvelo. A mám pripomínať, že sa usmievam pri čítaní ako debil?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 8__) ooo tak takéto komentáre ma vždy rozplačú 8_) Ďakujem 8)
      Dúfam, že tú métu splním!
      Teším sa na knihu! 8P
      Ďakujem za krásne slová 8)

      Čo sa tej ekonomickej školy týka, ja som išla na gympel, len som nevedela, čo by som chcela v budúcnosti robiť a mala som ešte 4 roky teda čas, potom prišiel čas a ja som bola v koncoch, lebo v ničom som nebola natoľko dobrá, aby som si na tú školu trúfla. Teraz keď vediem tento blog je mi jasné, že som mala ísť na svoju druhú alternatívu a to na UKF na slovenčinu, ktorú zbožňujem! Predsa len písanie mi ide a určite by ma to bavilo.
      Moja mama je účtovníčka a aj otec by mi u seba aj mama vedeli nájsť uplatnenie s ekonómiou a robotu, keby som len sedela 8 hodín a mala slušný plat, namiesto toho aby som bola nútená robiť nejakú fyzickú prácu, čo by ma neuživila. Takže som sa nakoniec rozhodla dobrovoľne-nedobrovoľne ísť na ekonomickú univerzitu s pobočkou u nás v meste.

      Odstrániť
    2. Slzy šťastia sú fajn. Nech sú v tomto roku iba také. :D
      Splníš a keby si nevládala nabehnem k tebe s balíčkom prvej pomoci (čaj, čokoláda, podpora, trochu buzerácie v dobrom). ;)
      Hej, ak sa to niekedy podarí, vypýtam si od všetkých adresy a osobne ju budem nosiť z domu do domu sťa Mikuláš v sukni. ;D
      Niet za čo. Mám tých slov momentálne plné vrecia.

      UKF slovenčina to je môj súkromný tip, pravda. Ale ja mám ešte 5 rokov času (v hrubom) takže sa rozhodujem v humanitných oboroch..
      Toto celkom chápem. Asi mám byť rada, že moji rodičia nie sú takého zamerania, úplné antitalenty čo sa týka ekonómie, matiky, fyziky aj keď ma chceli dať na chemickú priemyslovku. Iste :D Teraz sa už len modlíme nech sa mi vysvedčko zadarí a hop na gympel s humanitným zameraním. Znie to jednoducho ale asi ma porazí kým skončí január. :D
      Celkom chápem tvoje rozhodnutie, predsa len ide aj o to čo nás to uživí. A že by ti rodičia pomohli to je len plus. Okrem toho keď sa to nachádza u vás. V tej kombinácii je vlastne všetko čo je potrebné. Až na to, že ťa to nebaví (mňa by kleplo). Máš môj obdiv, že sa tam ešte držíš a nesekla si s tým.
      Ale nakoniec v základke nám vždy hovoria: stredná je tá jediná možnosť kde už môžeš robiť čo ťa baví (niekedy mám strach že to premárnim) Teraz už sa len prijatele dokopať k výkonom v poslednom mesiaci. A keby to nevyšlo mám ešte rok čas. Moje jediné šťastie. xD

      Odstrániť
    3. Áno, užívaj si strednú kým to ide 8D ja som to poriadne nedocenila, teraz už viem 8D Hádam sa nakoniec rozhodneš správne 8) a nikto nehovorí, že nemôžem pracovať to, čo ma bude baviť 8) možno skončím v nejakom nakladateľstve 8)

      Odstrániť
    4. Zaujímavé. Nikdy by som si nepomyslela, že v budúcnosti môžem nájsť taký pokoj. Času dosť.
      Hej, to nie je zlý nápad. Budem vás zásobovať knižkami. ;D

      Odstrániť
  3. Zelam ti v Novom Roku 2013 Vela Zdravia ,Stastia a Lasky aby tvoje srce samotu nepoznalo a usmev nech ta sprevadza .Tvoje zelania nech sa naplnia a aj ked burka v zivote prebehne hlavu nevesaj ako v rozpravkach byva Vsetko Zle sa na Dobre Obrati .)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za nádherné prianie 8) Tiež prajem nádherný a šťastný Nový rok 8)

      Odstrániť
  4. Hodně štěstí v novém roce, ať se ti všechna tvoje přání a předsevzetí podaří splnit.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aaach šťastný a úspěšný rok 2013! Ať se ti vše splní a půjdeš za svým snem. :)) Tvůj blog je úžasný a přeji ti ještě hodně let blogování- ať tě to nikdy nepřestane bavit! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Uhm,tak to si si dala pekné predsavzatia :D Ja si ich radšej nikdy nedávam, lebo potom som len na seba naštvaná, že som ich nesplnila. Ale hádam tebe sa to podarí :) Nominácia je niečo neskutočné! Takto sa dostať do popredia, no wáááuuuuu:) Pocit úspechu je jednen z najlepšííích :)
    Fuuuha :D že 100 kníh ja som si trúfla len na 50, ale hádam ich bude viac:) Chcelo by to predĺžiť deň aspoň o 5 hodín, ale mne by ani to nepomohlo :D len by som 5 hodín naviac sedela s vyloženými nohami :D Ale vážne by som sa aj ja mohla toršičku venovať škole :D Ale keď ona je podstatne nepodstatná :D .....
    Vlastne čo tu zase píšem toľko... Nech máš intergalaktický rok 2013!!! :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pekné predsavzatia, ja som si tiež nejaké dala, či to splním, to uvidím, ale väčšinou sa tak nestáva tak dúfam, že tento rok to bude výnimka :D
    Inak k tým skúškam, myslím, že viem, ako sa cítiš, ja si trepem hlavu o stenu, že kam som sa to dostala, ale tak dokončiť to dokončím... hádam :D A budem držať palce, aby si ich dala aj ty :)
    Blogu sa venuj, ja ho mám strašne rada, páčia sa mi tvoje recenzie, pretože sú trochu iné ako tie ostatné, takže len tak ďalej :)
    100 kníh? No ja som tento rok zdvihla svoju latku na 60 tak dúfam, že to dám a budem to pomaly ešte zvyšovať. Minule som pozerala na GR koľko veľa mali ostatné baby a tak trochu som sa hanbila, ale potom mi kamoška povedala, že nechápe, kedy stíham ešte aj čítať toľko kníh, tak som bola aspoň trošku spokojná. Ale tak nejde o to, koľko ich bude, ale aby boli výborné.
    Tak teda všetko Naj do nového roku, keď už sme prežili ten koniec sveta, tak nech je to už teraz len a len úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež nechápem, ako stíha niekto toľko čítať 8D ale snáď to splním, k dispozícii mám dosť, tak teraz len čítať 8)

      Odstrániť
  8. Prajem do nového roka len to najlepšie.:3 A nech sa ti podarí prečítať tá stovka kníh, presne toľko chcem prečítať aj ja...:) Snáď nám to obom vyjde.~
    A tie nominácie si zaslúžiš.:3 Síce som na tvoj blog začala chodiť iba nedávno, ale páči sa mi tu, taká príjemná atmosféra a tak.:] Tak držím palce.^^ Spolupráca so Slovartom, to by bolo úplne že dream came true.:D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hodně štěstí do nového roku, ať se ti splní všechta tvá přání a předsevzetí. A toho chlapa si tak nepřivolávej. Nauč se žít bez něj a on pak příjde, když ho budeš nejmíň čekat a o to, to bude lepší partner, než když ho budeš hledat za každou cenu. To budeš nacházet chlapy, kteří tě jen zklamou. A nic není horší než zbytečně zlomené srdce.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to mi hovoríš z duše,ono to tak je 8D
      Ďakujem 8)

      Odstrániť
  10. Hodně štěstí do Nového roku :) a hlavně, ať se ti splní všechna přání a předsevzetí :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. gratulujem!!! :) to je naozaj uspech :)
    stastny novy rok 2013 ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára