Poďakovanie

Ahojte zlatíčka moje 8)

Práve som zistila, že ste ma nominovali na ocenenie pre slovenských blogerov 
Zajko roka = nováčik roka
Krásne vám chcem poďakovať, neverila som, že ma niekto nominuje a muselo vás byť aj viac, keď som sa dostala do top 5. Krásne vám ďakujem, som rada, že má môj blog, moje články a recenzie takú odozvu, či už vo forme krásnych komentárov, ktoré mi zanechávate alebo e-mailov, čo mi posielate. Takisto ma podporujete aj na FB, kde si často dobre pokecáme 8) No a nominácia do tohto projektu je pre mňa veľká česť, som rada, že sa vám môj blog páči. Sľubujem, že od nového roka pribudne aj veľa recenzií, keďže december bol pre mňa veľmi chaotický, takže som vám servírovala iba projekty a meme, ale akonáhle budem mať viac času na čítanie, dočkáte sa aj viacej recenzií 8)

Budem rada ak si prezriete nominovaných a zahlasujete za vašich obľúbencov, ktorým by ste popriali víťazstvo v danej kategórii.

Ešte raz vám veľmi krásne ďakujem za všetko, čo ste pre mňa za tých 7 mesiacov, čo beží blog, urobili.
Moc vás ľúbim! 8_)



vaša E_V_E

Komentáre

Zverejnenie komentára